środa, 8 sierpnia 2018

Złota godzina / Golden Hour


Hej, witajcie z powrotem na moim blogu :) Podczas gdy mnie tu nie było w moim życiu wydarzyło się bardzo dużo! Między innymi, pod koniec lipca wzięłam udział w sesji organizowanej przez Anię - autorkę bloga HEDONISTICAT. Dostałam taką szansę dzięki wygranej w konkursie, który odbywał się na jej Instagramie.

Dla mnie było to fantastyczne doświadczenie i naprawdę miło spędzony czas, który będę ciepło wspominać.
Jeżeli chodzi o same efekty sesji - jestem nimi zachwycona! Fotografie wykonane przez Porcelanovva są przepiękne. 
Czy Wam również tak bardzo się podobają? Jeśli tak to koniecznie musicie odwiedzić jej bloga HEDONISTICAT.com
A może sami chcecie wziąć udział w takiej sesji zdjęciowej? W takim razie obserwujcie profil @porcelanovva na Instagramie >KLIK<. Konkurs będzie miał kolejne edycje ;)

Koniecznie obejrzyjcie całe story i dajcie znać w komentarzu co o nim sądzicie.
Osobiście uważam, że to moja ulubiona sesja. Jestem zakochana w tych zdjęciach i bardzo wdzięczna za możliwość pracy z Porcelanovva <3

Zdjęcia zostały wykonane w magicznej Łódzkiej Palmiarni oraz otaczającym ją Parku Źródliska



























photos by Anna Jaroszewska @porcelanovva blog HEDONISTICAT


white top - BERSHKA
yellow set - BERSHKA 
ruffle skirt - ASOS

4 komentarze: