środa, 24 października 2018

Plaża / Beach



Cześć, witajcie! Za oknem właśnie pada deszcz, a słońce widziałam ostatni raz jakieś dwa dni temu. Nie jest więc dobrze ;) Przyszła znowu jesień.
Tak naprawdę żartuję, bo ja jesień uwielbiam. Oczywiście jak każda pora roku ma ona swoje minusy, ale generalnie uważam, że jest to czas pełen uroku i nawet te ciemne deszczowe dni mają w sobie coś miłego.

Jednak dzisiaj wracamy do słonecznych chwil, kiedy jeszcze trwało lato, a ja miałam okazję powygrzewać się na plaży.
Kocham morze i nie ukrywam, że jedną z moich fantazji jest życie pod wodą. Niestety to tylko fantazja i tego lata również pozostało mi spacerowanie przy brzegu i 'zabawa' z meduzami ;)

Nie będę za wiele pisać o moim outficie, chyba, że ktoś ma jakieś pytania - wtedy chętnie odpowiem.
Mam na sobie bikini z ASOS, które ma fantastyczny krój i dlatego właśnie przypadło mi do gustu. Bardzo spodobał mi się też prążkowany materiał. Kolor - mój ukochany żółty - jest bardzo ok.

Zachęcam do obejrzenia wszystkich zdjęć i zostawienia komentarza pod postem.

Trzymajcie się!
 















BIKINI - ASOS

Photos by Eryk Zawadzki IG: @e_zawadzki


xo

5 komentarzy:

  1. uuuuuuu piękny zestaw i piękne morze :))) kolory cudowne ! takie pasetlowe <333

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, this yellow swimsuit is perfect for you dear! You are so white! And the body shape is wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  3. You are a very beautiful, sensual, elegant young lady. You have the perfect body, the perfectly white noble complexion of a true lady.

    OdpowiedzUsuń