czwartek, 19 października 2017

Powrót do szkoły / Back to School


Oto spóźniony post "Back to School". Zdjęcia tego zestawu wykonałam na początku września, a publikuję je dopiero dzisiaj. Zajęło mi to praktycznie miesiąc! Pewnie dlatego, że pracowałam również nad innymi propozycjami na bloga, które ukażą się wkrótce ;)

Zazwyczaj nie piszę o stylizacjach na konkretne okazje, ale zainspirowana innymi blogerkami postanowiłam przygotować coś specjalnie na rozpoczęcie roku szkolnego. Uwaga: podeszłam do tego tematu zupełnie na luzie
i z przymrużeniem oka - nie traktujcie tego w 100% jako porady modowej ;)

Skomponowałam komplet szkolny w stylu retro. Bardzo dziewczęcy i słodki.
Czy znajdzie się coś co kojarzy się bardziej z uczennicą niż tenisowa spódniczka, kołnierzyk, długie skarpetki i okulary w okrągłej oprawce? Chyba nie! Po dziewczynie ubranej w taki zestaw od razu widać, że wybiera się do szkoły.
Nawet nie potrzeba w jej ręce zeszytów, ani plecaka ;)

Proste i grzeczne fasony przełamałam koszulą w ogromne kontrastowe grochy. Na nogach mam białe platformy
z paskiem lub wstążką wokół kostki - rozwiązanie ze wstążką możecie zobaczyć na pierwszym zdjęciu. Jako dodatek wykorzystałam okulary, ponieważ chciałam wyglądać na pilną uczennicę, a poza tym bardzo je lubię i często używam ich jako uzupełnienie stylizacji retro.

Na końcu jest zdjęcie niespodzianka - tak jak mówiłam dzisiejszy post nie jest przygotowany całkowicie na serio :)


Powodzenia w kolejnym roku szkolnym!







Czy nie uważacie, że King Kong dodaje jeszcze klimatu retro? ;D
Piszcie w komentarzach na dole!

Buziaki

photos by E. Zawadzki

5 komentarzy: