czwartek, 7 września 2017

Ostatnie dni wakacji / Last summer days - Zara blouse with puff sleeves



UWAGA! Nowy post na blogu po długiej przerwie! :D Lato już się kończy, więc to chyba ostatnia okazja, żeby zaprezentować jakieś letnie stylizacje ;) Jesień depcze mi po piętach - czy wrzucę tu jeszcze jakiś outfit na ciepłe dni?

Gwiazdą dzisiejszego zestawu jest przepiękna bluzka z Zary z dużymi, bufiastymi rękawami i niesamowitym kwiatowym printem. To była miłość od pierwszego wejrzenia! Oprócz wyjątkowego kroju, moją uwagę zwróciły zdobiące ją przepiękne kwiaty, które wyglądają jak malowane. Wśród modnych motywów roślinnych, ten wzór wydał mi się wyjątkowy i prezentuje się wspaniale, niczym prawdziwe dzieło sztuki.

Bardzo wyrazisty top zestawiłam ze stonowanym dołem, w postaci czarnej rozkloszowanej spódnicy.
Razem stworzyły dziewczęcy i romantyczny komplet. Mi jednak zależało na bardziej bajkowym efekcie, więc do bufiastych rękawów dodałam także białe skarpetki z dużą falbaną i buty na potężnej platformie i słupku.
Resztę dodatków stanowi aksamitny czarny naszyjnik z kółkiem w kolorze chłodnego złota i aksamitna kopertówka z łańcuszkiem i detalem w tym samym odcieniu złota.

Jeżeli chodzi o makijaż postawiłam na przerysowane proste kreski na oczach i mocno wytuszowane rzęsy, oraz ciemny burgundowy błyszczyk dający efekt szklistych ust. Buzie postanowiłam pozostawić porcelanową, rozjaśnioną drobnym bladoróżowym rozświetlaczem ze srebrną nutą. Te magiczne błyszczące perełki dają delikatny, satynowy efekt na skórze. Policzki musnęłam brzoskwiniowym różem, żeby uzyskać efekt kojarzący się z wyglądem lalki.
Myślę że jeszcze mocniej podkreślają to wydatne koczki związane kokardami.

Foto-sesja połączona została z przyjemnym spacerem po centrum Wrocławia i jedzeniem pysznych lodów, więc ja oceniam ją na wielki plus nawet bez patrzenia na zdjęcia ;)

Efekty pracy oceńcie Wy i dajcie znać co sądzicie o stylizacji w komentarzach pod postem :)











photos by E. ZAWADZKI

blouse with puff sleeves - ZARA
black skirt - MOODO
socks with frills - F&F GIRLS
velvet clutch bag - SECOND HAND


Kisses

2 komentarze:

  1. Idzia! Kochana, jestem pod ogromnym wrażeniem tego, co u Ciebie się dzieje! Nie mam słów, żeby wyrazić jak jestem z Ciebie dumna i jak się cieszę, że zajmujesz się tym, co zawsze było Twoją pasją!
    Sto buziaków!
    PS. Odezwij się do mnie na whatsapp, bo numery mi się pogubiły :(

    OdpowiedzUsuń