sobota, 10 czerwca 2017

Elegancja w stylu boho / Boho style elegance


Dzisiaj przedstawiam Wam swój eksperyment ;) Nie jest to styl, który zazwyczaj preferuję, jednak uwielbiam bawić się modą i nie mogłam oprzeć się stworzeniu sesji z tą stylizacją, od kiedy ujrzałam jej wizję w głowie.

Jest to strój na specjalną okazję, który łączy w sobie elegancką i kobiecą klasykę z wiosennym szaleństwem w stylu boho. Typowy oficjalny zestaw w zmysłowym wydaniu - biały golf, czarna ołówkowa spódnica midi, czerwone lakierowane szpilki - zostały przełamane dodatkami w festiwalowym stylu. Duży wianek z czerwonych kwiatów i koronkowy top z frędzlami całkowicie odmieniły ten outfit, dając mu bardziej swobodny i wręcz nieco folkowy wygląd. Bralet z frędzlami tworzy świetną parę z golfem z białej siateczki. Możliwe, że to połączenie wykorzystam jeszcze nie raz!

Muszę się przyznać, że ulubioną przeze mnie częścią stylizacji jest wianek. Mimo iż jest wykonany ze sztucznych kwiatów pięknie się prezentuje, a noszenie go naprawdę sprawia mi przyjemność :)

Nawet jeśli moja stylizacja nie jest perfekcyjna (po czasie dochodzę do wniosku, że mogłabym zmienić tu detal lub dwa) ;), to naprawdę praca z tym zestawem była świetną zabawą, a outfit i fotografie idealnie oddają ciepłą i radosną atmosferę maja i czerwca.

Zachęcam do obejrzenia pozostałych zdjęć :) Na samym dole posta czeka również piosenka, która pięknie wpisuje się w ich klimat.









photos by E. Zawadzki

mesh bodysuit/ body z siatki z golfem - WINK GAL
bodycon skirt/ ołówkowa spódniczka - H&M 
top - SECOND HAND





3 komentarze: