poniedziałek, 8 maja 2017

Wild


I have something special for you today ;) Something wild!

Dzisiejszy post to efekt pracy Oksany i Asi - bardzo dziękuję Wam za wspaniałe zdjęcia :)

Sesja od początku była zaplanowana w szklarniach ogrodu botanicznego, dlatego postanowiłam dopasować się swoją stylizacją do charakteru tego miejsca. Chociaż ogród i szklarnia to może nie do końca dzika natura, ale myślę, że zdjęcia fajnie oddają ten klimat.
Tym razem postawiłam na klasyczny zwierzęcy motyw, czyli panterkę, ale w modnym wydaniu - czyli mamy przy okazji trend na falbanki i warstwy :) Żeby było bardziej drapieżnie i z pazurem dodałam do zestawu skórzaną obróżkę. Na nogach mam platformy z ząbkowaną podeszwą ze Stradivariusa, które bardzo lubię. Pasują naprawdę do wielu stylizacji, a przede wszystkim są baaaaaardzo wygodne. Mogę przechodzić w nich cały dzień, a nogi w ogóle mnie nie bolą, jak w przypadku innych butów na obcasie. Plus ta aksamitna wstążka zamiast sznurówek! <3

Czas na zdjęcia:

















photos by Joanna Harasiuk (instagram Asi, klik!) and Oksana Polańska


leopard shirt - BERSHKA
dress - CANDY COUTURE
platform shoes - STRADIVARIUS
leather choker -  INTERNET


xo


2 komentarze: