wtorek, 25 kwietnia 2017

Szkice / Sketches



Zdaję sobie sprawę, że nie są to dzieła sztuki, ale też nie powstawały z takim zamysłem :D - Oto parę bardzo szybkich szkiców, przedstawiających moje ostatnie pomysły na stylizacje. Trzy z nich to zestawy ze spodniami culotte, które już od dawna są na mojej liście "must-have". Niestety jak na razie, nie mam w swojej szafie ani jednej pary - być może dlatego, że jeszcze nie znalazłam idealnego modelu dla siebie. Miejmy nadzieję, że zmieni się to tej wiosny, bo chętnie wskoczę w wygodne i stylowe culotty ;)
Jeżeli wiecie gdzie można dostać spodnie w tym kroju na niską i raczej drobną dziewczynę - dajcie koniecznie znać w komentarzach pod postem.
Ach... Gdybym tylko umiała uszyć któryś ze swoich projektów! ;)




I




II 




III



IV 






xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz