wtorek, 28 marca 2017

Lalka / A Doll


Hej! Cieszę się, że trafiłeś/ trafiłaś na mój blog. To miejsce, które powstało, żebym mogła dzielić się tym, co w życiu sprawia mi wielką frajdę :)

Moda zawsze była dla mnie zabawą. Moja dewiza prawdopodobnie powinna brzmieć: życie jest zbyt krótkie, żeby martwić się tym co powinnaś ubrać. Jeśli czujesz się w czymś dobrze – noś to! ;)
Uważam, że ubrania są fantastycznym sposobem na wyrażenie siebie. Pozwalają też wcielać się nam w różne role i to również jest świetna sprawa!

Lubię eksperymentować i bawić się stylem. W mojej szafie znajduje się dużo prostych rzeczy, które uwielbiam łączyć z innymi, bardziej odważnymi i nietypowymi częściami garderoby.

Muszę przyznać, że ubrania to moja prawdziwa obsesja. Jeśli coś wpadnie mi w oko – muszę to mieć ;) Jeśli nie jestem w stanie czegoś zdobyć - spróbuję to zrobić sama.
Uwielbiam rysować, swoje pomysły na stylizacje od razu zamieniam na projekty na papierze. Inspiracji szukam w muzyce, stylu i teledyskach ulubionych artystów, sztuce oraz fotografii mody.

Chcę podzielić się z Wami moją miłością do tworzenia stylizacji, dlatego na blogu zobaczycie najczęściej zdjęcia moich codziennych outfitów, małe DIY i rysunki. Niech nikt nie będzie zaskoczony postami na temat urody, np. kosmetyków i pielęgnacji. Sama często przeszukuje blogi kosmetyczne, więc teraz chętnie podzielę się swoimi odkryciami :)

Jeśli chcecie poznać mnie lepiej przeczytajcie koniecznie wpis na stronie ABOUT oraz obserwujcie mój profil na INSTAGRAMIE.
Zachęcam do podzielenia się swoją opinią i zadawania pytań :) To mój start i pierwsza próba realizacji swojej pasji, więc naprawdę Twoje zdanie jest dla mnie bardzo ważne.


ENG:

Hi! I'm happy that you decided to visit my blog! This place is made to share my passion with you:)

I always considered fashion as fun. My fashion-motto is: Life is too short to spend your time thinking 'Should I wear this?' - if it makes you feel good, then wear it! ;)

I like to express myself with my outfits. I am not afraid to experiment. My wardrobe is full of simple clothes, which I use to combine with bold, unusual pieces.
I love fashion! Clothes are my true obsession :) I have a lot of ideas about how to wear it, so I keep searching for new items. I do a little DIY too.

I use to draw a lot, so often I put my outfit ideas on paper. I have a big collection of outfits I have worn or I want to wear. Most of things you are going to see here are fashion shoots of my daily outfits. I'm often inspired by creative fasion photography and music videos of my favourite artists.

Also, I'm going to write some notes on beauty topics, because I often look for things like that on the Internet.

Most of my post are going to be written in Polish, but I will always translate everything into English so more people can connect with Idabelle's latest fashion adventures :)

If you would like to know more about Idabelle, please check 'ABOUT' section of this page and follow my INSTAGRAM @idabelle_k to keep updated on my personal life and what crazy outfits I've put together!

Before I go, don't be shy! ;) Leave me a comment or write me a message if you would like to share something with me, or simply chat with me, and always feel free to ask me any questions. I promise I'll reply ASAP! It's the first time I'm doing anything like this so your opinions and support will be a huge motivation for me :)

Idabelle xo

picture by me

pink blouse - H&M
furry rabbit backpack - RESERVED Kids
skirt - TOPSHOP
shoes - DR MARTENS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz